neprihlásený Utorok, 16. apríla 2024, dnes má meniny Dana, Danica
IT administrátori chcú najviac jednu novú verziu Windows 10 za rok

Značky: Windows 10IT

DSL.sk, 23.9.2020


IT administrátori a profesionáli aspoň podľa prieskumu uskutočneného PatchManagement.org preferujú, aby Microsoft vydával maximálne jednu novú hlavnú verziu Windows 10 za rok.

Microsoft v súčasnosti pravidelne vydáva dve hlavné verzie Windows 10 za rok, jednu na jar a druhú na jeseň.

Štandardne sú jarné verzie všetkých edícií podporované len 18 mesiacov, jesenné verzie edícií Home a Pro pre individuálnych užívateľov 18 mesiacov a edícií Enterprise a Education pre organizácie 30 mesiacov. Okrem toho pre organizácie je k dispozícii aj edícia Enterprise LTSC s dlhodobou podporou.

V posledných verziách sa síce zlepšili možnosti kontroly nad upgradom Windows 10 na nové verzie, edície pre individuálnych užívateľov sú ale stále s blížiacim sa koncom podpory automaticky aktualizované na novú verziu.

Celkovo časté vydávanie nových verzií podľa využívaných edícií a verzií môže pre administrátorov predstavovať záťaž v podobe príliš častého upgradovania a riešenia súvisiacich problémov.

Približne 75% zo zapojených IT profesionálov tak v prieskume preferovalo, aby nová verzia nebola vydávaná častejšie ako raz ročne. Na výsledky prieskumu upozornil Computer World.

40% hlasovalo za jednu verziu ročne a 35% dokonca za jednu verziu za dva roky. Za doterajšiu možnosť s dvomi verziami ročne bolo menej ako 8% IT profesionálov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS
Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari
Samsung sa v predaji smartfónov vrátil pred Apple
Zatiaľ posledný Star Trek seriál bude mať ďalšiu sériu, ohlásený aj nový film
Nový Android 15 je k dispozícii v beta verzii
Samsung má spustiť výrobu takmer 300-vrstvovej flash tento mesiac, budúci rok dosiahnuť 430 vrstiev
SpaceX použila prvý stupeň Falcon 9 už 20-krát
Apple čoskoro uvedie ďalší sci-fi seriál


Diskusia:
                               
 

Holt, cieľovou skupinou Windows sú ale používatelia, takže pokiaľ popri bokovkách neostáva čas na hlavné zamestnanie, treba si priekazne vybrať.
Odpovedať Známka: -4.8 Hodnotiť:
 

holt to je tak, ked niekto nerozumie, ze tych 7 ci 8 verzii windowsu10 tvori problem v hlavnom zamestnani, nie nejakych bokovkach
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

administrátor, čo má v sieti 7 ci 8 verzii windowsu10 tvori problem v hlavnom zamestnani priekazne sám osebe.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ved iba menia start menu a pridavaju bezpecnostne priepasti
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ak by to tak bolo, priekazne ano

musi sa ale starat ktoru/e verziu/e ma (jarnu ci jesennu) a kedy sa vydrbe support

v podnikovom prostredi je uplne normalne ze su veci posunute o 2-3 verzie uplne v pohode (kedze jesenne verzie enterprise maju support 30 mesiacov), takze tam teraz vladnu 1809 po minulych 1709 a uz je cas pomaly prechadzat na 1909 lebo aj to bude mat support uz iba 1,5 roka
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Substitúcia či už liknavosti alebo rozhodovacej paralýzy za uplnú normalnosť nie je atribútom na úrovni podnikového prostredia, ale vždy priekazne konkrétneho menežéra.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

s tvojimi caro-krasnymi formulaciami mozes ist akurat tak do riti

ak su veci nejake, hovno velke hnede smradlave zmoze substitucia liknavosti alebo rozhodovacej paralýzy, aj normalnost ci konkretny manager

ci azda si panko mysli ze MS zmeni nieco strategicke ohladom win10 kvoli firmicke XY v Slovakistane? sa spamataj, najrpv by tu nasu 5,5 milionovu dedinu museli hladat na mape !!!
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Našťastie ty nemáš problém v zamestnaní .... a ani problémy s Win 10, tebe sa u Win XP akurát tak update-uje fľaša toluénu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

na desktope mam w10 2004 ty kokot prijebany
u svojich kamaratov s toluenom iste pochodis, ocividme mas skusenosti
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

lol, Ty máš v systéme maximálne tak piko, matkomrdko.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

2004 je akurat tak rok vyroby tvojho kompu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Treba opustiť W10 a začať s niečim čo sa dá aj používať.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Alebo si vo firme kupit Enterprise a upgrade riesit raz za 2 roky.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ano, lebo bezne si taka firmicka s 50 PC kupi Enterprise a k tomu este aj SA. Lebo prave mensie firmy toto trapi najviac. A povedat im cenu Ent a SA, tak im zostane zle.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Upgrade za akú verziu, alebo na akú? Zasa menom W10?
Odpovedať Hodnotiť:
 

W10 dokaze prekvapit kazdym dnom...
Priklad:
Cista instalacia W10, ovladace priamo z amd na chipset, potom ovladace od vyrobcu MB a potom par programcekov na otestovanie stability, teplot a podobne...
ZIADNE PRIPOJENIE NA INTERNET som nerobil a W10 na treti den pri starte vypise, ze Nevypinajte pocitac, lebo sa instaluju aktualizacie...
FAKT kvalitne naprogramovany OS, ktory ani nevie ci ma alebo nema k dispozicii aktualizacie...

Presiel som na Linux Mint. Ale to ma podporu 5 rokov, no realne sa to da pouzivat tak 3-4 roky. Pretoze ak clovek chce mat aspon trocha stabilny system, tak treba ten jeden rok od vydania pockat. To je jedna vec. Druha je ta, ze ak zostava menej ako 1 rok podpory, tak sa clovek moze pripravovat zase na reinstal na novsiu verziu, alebo si hladat dalsie/lepsie distro.
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

S tym ze win10 dokaze prekvapit suhlasim.

S tym Mintom/Linuxom nesuhlasim. Na jednom PC pouzivam Fedoru a uz niekolko krat bez problemov presiel dist-upgrade. Podobne skusenosti mam aj s Debianom.
V pripade Mintu ma este len prvy dist-upgrade este len caka.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To ze tebe sa upgrade podaril bez problemov, neznamena automaticky hladky priebeh aj na inych masinach. Proste sa to stava. No a mint je zalozeny na ubuntu, tak tam vzdy radili pockat aspon pol roka. Dobre ja si pockam rok, to mame z 5 rokov podporu uz iba 4.
Momentalne mam na kompe poslednu KDE ediciu mintu, podpora konci v aprili 2021, takze uz zacinam hladam nejake dobru KDE alternativu.
Neviem ci sa mam pustit ucit sa veci okolo fedory...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Chlapce, ty si nejaky zmateny..alebo mozno len zufaly :-)) Robim bezne upgrady Mintu a chyby su tam totalne vynimocne a skor sposobene tym, ze si tam user predtym nadrbal nejake custom jadra, alebo ine koniny. Dokonca sa mi stalo, ze som daval upgrade 3x za sebou (18.x -> 19.x -> 20.x) a uplne bez problemu na niekolkych masinach. A ked uz nastane problem - i ked ja som sa s tym v zivote nestretol - tak je tam timeshift (nuteny backup) a mas vystarano. Mint (Cinnamon a MATE) je podla mna najstabilnejsie debian based distro a ano, kedysi platilo, ze pri verziach Ubuntu 8.04 alebo 10.10 bolo lepsie pockat, pretoze tieto archaicke verzie nemali doladene featurey a boli tam bugy, tak dnes to uz neplati. Pre Mint uz vonkoncom nie. Neni dokonaly, ale kazdopadne mnohokrat stabilnejsi ako windows. Zalezi co na PC robis, ale ako DevOps by si nemal mat vobec ziaden problem s nicim.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Fedoru sa samozrejme ucit mozes to bude len dobre :-) a na podporu Mintu KDE, ktora konci 2021 sa vyprdni, pretoze svet sa potom nezruti. Mas asi dve-tri moznosti napr. si predtym nainstalujes ine desktopove prostredie a nasledne urobis upgrade, alebo urobis clean install. Google je kamarat a do Aprila fakt casu dost, takze by som to nehrotil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja uz update z 18.x -> 19.x -> 20.x nezazijem. KDE verzia skoncila na 18.3, podpora je do aprila 2021. Tak neviem ci je to bezproblemove uz alebo nie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

čo takto jedna verzia za 10 rokov? 2000-XP, 2010-7, 2020- opäť použiteľný OS, bohužiaľ nedočkali sme sa...
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Mne by stacilo aj 5 rokov... Menej urcite nie!
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Z viacerých skúseností mám obavu, že sú to takí tí zapotení profesionáli, ktorí vo firmách bežne nastavujú rôzne obmedzenia, filtre, miliardu vecí zakazujú lebo ich asi baví psychické terorizovanie kolegov a zamestnancov, windows aktualizujú len medzi LTS verziami 2 roky pozadu, okrem toho to všetko majú postavené na všelijakých oyeboch, skriptíkoch a každá nová verzia windows im niečo rozbije. V takom mizernom a poďobanom prostredí s tak starými operačnými systémami sa im vôbec nedivím, že hlasujú za aktualizácie raz za x rokov, keby to šlo, tak by to ani neaktualizovali. Takíto inteligenti potom píšu na fóra debilné otázky ohľadom chýb, ktoré boli vo windows vyriešené rok a viac dozadu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tí leniví zapotenci si naviac ani nevšimli, že od verzie 2004 z tohoto roku už sú aktualizácie bez drastických zmien a výpadkov a chybovosť aktualizácií je veľmi nízka aj na exotických zariadeniach. Dúfam, že sa mrkvosoft vykašle na výsledky toho hlasovania, pretože to odráža skúsenosti so značnou chybovosťou Windows aktualizácií za posledné roky. Už to ale nereflektuje nový trend miniatúrnych takmer bezchybných prechodov medzi verziami 1909 >> 2004, ktorý tento rok nastrelil a darí sa mu to. Som zarytý linuxák ale aktualizácie sa mrkvosoftu už konečne začínajú dariť.
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

"Aktualizácie sa mrkvosoftu už konečne začínajú dariť..."
Myslis 2020 May Update, v ktorom zase rozbili desiatky predtym fungujucich veci? Na keru p.cu vydavaju ISO subor, ktory je bez dalsich aktualizacii nepouzitelny?
Windows 10 sa vyvija uz 6 rokov, ale takto dodrbat kazdy jeden update, to nedokazu ani deti z pomocnej skoly.
Keby aspon vydavali nejaky rolling-update, tak si aspon po pol roku viem stahnut aktualnu verziu s opravami. Ked mas len linux, najnovsiu verziu si nestiahnes, len stare ISO.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Čo desiatky!? Tisíce! Milióny! Šak sa to dá rátať i na úrovni jednotlivých komponentov priekazne každého zariadenia.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Na distribúciu upgradov využívame sieť a nie ISO obrazy. Už dosť veľa ľuďom som ale robil na osobných počítačoch aktualizácie buď cez net alebo pomocou ISO obrazo. Všade som zaznamenal jeden (číslom 1) najčastejší a žiaľ opakovaný problém - zlyhaná aktualizácia pre nedostatok miesta na disku. To už sa mrkvosoft rozhodol riešiť trošku drasticky. Vzhľadom na obrovské percento tých aktualizačných zlyhaní kvôli miestu na disku sa rozhodli, že si dopredu zarezervujú zhruba 7GB:
https://dopice.sk/oRr
Keď už som sa stretol s pár inými problémami, tak to bolo maslo starého antivírusu (hlavne NOD ale aj AVG) alebo ovládačov. Nikdy sa nám žiaden počítač z tých tisícov upgradov nedostal do nefunkčného stavu. Vždy sa revertol a fungoval ďalej.
Apropo staré ISO obrazy - Fedora/Ubuntu a Windows majú podobný release cyklus a už v podstate aj aktualizácie medzi hlavnými releasmi vrátane ISO obrazov. Preto neviem o akom starom ISO obraze rozprávaš.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"Preto neviem o akom starom ISO obraze rozprávaš..."
Mam na mysli ich sebecky pristup k tomu, ze neumoznia si standartne siatnut aj starsie verzie ako 1909, 1903, 1809... ale aspon s doplnenymi aktualizaciami. Proste ak v napr. vo verzii 1903 boli nejake zavazne chyby a existuju do toho updajty, tak nevidim dovod na vydanie updajtnuteho iso suboru aj ked sa jedna o starsiu verziu. Stahujem si kazde hlavne vydanie w10, lebo ked si to nestiahnem vcas, tak sa k tomu uz na ofiko stranke nedostanem. Len jeden jediny raz bolo updajtnute iso na verziu 2 a to Win10_1809Oct_v2. Pricom aj v najnovsej je kopa chyb, takyto aktualizovany iso subor by sa zisiel.
Predstavme si situaciu, ze MS uplne dodrbe sietove pripojenie a na webe necha len najaktualnejsiu dodrbanu verziu. Ako si potom stiahnes opravu, ked ti nepojde internet?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Predstav si, že si firma, ktorá robí určitý softvér. Predajcovia a správcovia sú delikventi a nestarajú sa o to, aby zákazník používal poslednú verziu lebo sa im nechce. Tak ako dement musíš udržiavať všetky možné hlavné verzie kvôli tým delikventom. Podľa tvojej vlhkej predstavy by si mal ako výrobca backportovať opravy a funkcie do všetkých hlavných verzií? Každým ďalším releasom by ti narastali náklady na vývoj a zaraďovanie opráv do starého kódu, distribúciu nových ISO obrazov a predovšetkým testing...
Ty si sa snáď v kine posral 😆
Apropo výpadok siete a následnej opravy - mimo iné na to existuje katalóg aktualizácií aby si si to offline napríklad na USB disku mohol tiež nasadiť:
https://dopice.sk/oRs
A tiež na MS fore nájdeš odkaz na stránku kde sú staré ISO obrazy:
https://dopice.sk/oRt
Tu sú tie obrazy:
https://dopice.sk/oRu
Ešte niečo ti mám vygoogliť?
PS ďakujem tým zapoteným profíkom za mínuskovanie mojich komentárov. Musí bolieť, keď sa vás niekto tak dotkne 💩
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Dík, si šikulka.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Ja to chapem. Problem nie je u tych firiem, ale u najvacsej s nazvom MS. Na keru p.cu mi je novy windows 2x do roka? Ale moze sa stat aj presny opak. Niekoho prestane bavit uprava softveru kazdych 6 mesiacov, pretoze MS nevie co so sebou.
Ja nerobim servis pc, ja potrebujem 1-2 krat max. si nainstalovat windows a nie sa prehravavat este v nejakom katalogu. Naozam nevidim problem v tom aby aj do starsich verzii pridali aspon kriticke aktualizacie, tak ako to robi napriklad ubuntu.
Dalej tb.rg-adguard.net je oficialny zdroj od MS. To ze to subory stahuje priamo od MS, je druha vec. Preco to neponuka priamo MS?
Podobne mohli vydat aj W7 s aktualizovanymi ovladacmi pre USB3 aby sa to dalo instalovat aj na B450 chipset. Ale vsak naco, W7 bol dobry OS, tak ho treba pochovat.

Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

No snažia sa tie staré dobré veci čo najviac eliminovať a presviedčajú nás o tom čoraz častejšími hlavnými a... verziami W10. U Windows 7 bolo koľko tých hlavných verzií? Teda neviem čo pod tým myslia. Namiesto toho, čo to čo najviac zjednodušiť, podaril sa im pre mnohých presný opak.
Stiahnem si 100 .iso súborov a budem skúšať s ktorým to ako pôjde a s ktorým už nie? Pekná prdelka! Asi si vytiahnem PMI-80...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Neviem prečo tu blekoceš o úpravách softvéru kvôli windowsu 2x rok, keď sú gazilióny aplikácií, ktoré bežia aj na posledných Windows 10 bez úprav ešte aj po upgrade z Windows 7. Napríklad posledná verzia Ancestry z roku 2013 funguje doteraz a prežila upgrady z Windows 7 cez všetky Windows 10 až doteraz u známych:
https://dopice.sk/oRv
Ako je možné, že tamtá alebo hordy iných aplikácií fungujú?
Takže sa nadýchni, poplač si. Ale zatiaľ plačkáš na zlom hrobe :D Ozvi sa tým prasáckym tvorcom softvérov, ktoré musíš spravovať či ich dokonca používaš. V oboch prípadoch ťa ľutujem.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ale no tak neber to tak vazne... Nechapem preco si neulahcit zivot, ked sa to da. Ale v MS asi nerozmyslaju sedliackym rozumom.
No ale nejaky priklad. Tvorca Classic Shell, to kvoli debilnemu pristupu MS vzdal uz davno www.classicshell.net. Nemal na to nervy.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Neviem čo chceš brať vážne na tom :D

Tvorca classic shell to zabalil dávno z prirodzených dôvodov. Vznikol vďaka Vista hnusu a nabral na obrátkach v čase Windows 8 keďže tam nebolo Štart menu. Prišli Windows 10 s upgradom zdarma z windows 7 a 8. Iba masochisti zostávali na Windows 8, ostatní upgradovali na Windows 10. Bavilo by ťa vyvíjať classic shell keď sa Windows 10 mení za pochodu, robíš to zadarmo a veľa ľudí už o classic shell nestojí? Tak sa na logicky vykašleš.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Osobne som hlboko presvedčený, že mnohí nemáme ani najmenší dôvod meniť W7 na W10. Takí masochisti teda naozaj nie sme.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

No vsak najvacsi problem W10 je to ze sa meni za pochodu. Mne to pripada tak, akokeby tam miesto skusenych vyvojarov OS, sedeli ludia, ktori vyvyjaju OS privykrat v zivote. Alebo je problem vo vedeni alebo vo vyvojaroch alebo v testovani.
Chapem ze vzhladovo chceli nieco ine ako bol dizajn W7. Ale co bolo take zle na W7? Kludne mohla polovica vyvojaroch este pokracovat na W7 a druha polovica naprogramovat zbrusu novy OS. Takto W7 zabili, W10 ludom nanutili, ale stale ten w10 nie je poriadne urobeny, stale je to akokeby len beta verzia. W10 je vo vyvoji viac ako 6 rokov, ale s kazdym hlavnym vydanim je kopa problemov. Tak ked to nestihaju vyvijat a poriadne otestovat, na keru p.cu vydavaju vzdy novsi nedorobok len s vyssim cislom? A na starsej verzii potom robia naco? Nato aby polovica vyvojoveho tymi robila na uz zastaralej vetve a druha na beta verzii? Je to len triestenie sil a nestiha sa.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Vysvetli mi niekto, co take prevratne sa deje vo svete IT, ze treba vydavat kazdy polrok novy nedorobok. Za toto mam do p.ci platit?
Minule sme v praci cakali tri hodiny na istalaciu aktualizacie, pricom ta aktualizacia prisla este den pred tym. Nedavno som u lekara cakal o dve hodiny viac, pretoze mu blbol W10. Po 6 rokoch vyvoja je to naozaj smiesne.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Že používanie Windows 10 nie je povinné, vyznieva popri využívaní služieb lekara, výkon ktorého je od nich závislý, ako priekazne úplná malichernosť.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Apropo výpadok siete a následnej opravy - mimo iné na to existuje katalóg aktualizácií aby si si to offline napríklad na USB disku mohol tiež nasadiť...

OK vecer sa rozhodnem naistalovat W10, sformatujem disk, po dokonceni istalacie nejde internet. Tak a co teraz, budem otravovat suseda, ci si u neho nemozem stiahnut update pre W10?

Tak miesto toho aby upgradli to posrate ISO, tak ja aby som si stahoval subory este aj u suseda...WTF

V MS im to mysli...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tak zase image s aktualnymi updatmi si vies vygenerovat aj sam, na to nepotrebujes Microsoft.

A ked uz to robis, mozes ho aj predkonfigurovat tak, ako potrebujes, nemusis potom nic dorabat.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Presne tak sa ro robí :) Konečne niekto znalý problematiky tu komentuje. Pre neznalých odporúčam si vygoogliť utilitku sysprep od mrkvosoftu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vsak ja viem ze na to existuju nastroje, napr aj NTLite. Ale ak potrebujem mat rychlo k dispozicii aktualne iso, tak nevidim ziadny dovod aby po par mesiacoch, co vychytali chyby nehodili odkaz aj na stiahnutie aktualnejsej verzie. MS na to HW kapacity ma.
Napriklad ubuntu ma 16.04 aktualizovane iso na 16.04.7 a podobne aj 18.04.5.
Proste tam zaktualizuju najvaznejsie chyby. Ked uz MS robi taketo unahlene kroky, s kazdym vydanim je desiatka problemov, tak aspon toto by mohli spravit. Ale vsak toto je MS...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

"nevidim dovod na vydanie updajtnuteho iso suboru aj ked sa jedna o starsiu verziu."

no vidis aj ked si sa pomylil, uz vies preco to Microsoft nerobi. Genius.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nevidim dovod na NEvydanie updajtnuteho iso suboru...chybicka se vloudi
Odpovedať Hodnotiť:
 

akoze a ty si technik?

a co si take vytvoril za poslednych 6 rokov ty ked nazyvas windows 10 produkt deti z pomocnej skoly.

Microsoft by ta nepozval ani upratovat u nich.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Windows je produkt za ktory sa plati a nie malo. MS nie je dobrocinna organizacia a nerobi to zadarmo. Tak ked za to chce peniaze, tak musi garantovat aj nejaku kvalitu a funkcnost, teda zaruku. Softver je jediny produkt, kde sa firma moze uplne zbavit zodpovednoti, ze neberie zaruku za chyby sposobene softverom.
Ja chapem, ze vyvoj takeho molocha ako je windows nie je ziadna sranda, ale pre nich je najdolezitejsi WOW efekt. Ako pri firefoxe, raz boli taby nad listou, raz pod listou, raz hranate, inokedy zaoblene. Koho to dop.ce trapi?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Bezchybne prechody? Si sa s konom zrazil?

Kazdy jeden release, ano vratane 1909->2004, rozbije Intel ANS. A to samozrejme musis s upgrade pockat aspon mesiac, lebo Intel sa nebude ponahlat vydat novu verziu funkcnu s novym releasom nacas, neriesia to uz pocas bety, oni to zacnu riesit ze je to rozbite az ked Microsoft zacne tlacit release end userom.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mi skoro dekeľ urvalo :D
Neschopnosť Intelu udržať aplikáciu pohromade pripisuješ mrkvosoftu? Prečo to tisíce aplikácií dokážu ale hotentóti z Esetu, AVG alebo Intel ANS nie?
Ti asi špliecha na maják...
V česku sa hovorí, že "když se kácí les, létají třísky". Keď Mrkvosoft upgraduje sta milióny počítačov a z nich tisíce neprejdú lebo používajú hnusne napísané softvéry od takých delikventov ako je Intel ANS tím, tak im neostáva nič iné, len sa na nich vykašľať. Neviem koľko naivity na to treba, ale kvôli takým užívateľom fakt pokrok zastavovať nebude.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ono to nie je len o neschopnosti Intelu; ale o tom, ze im Microsoft kazdych 6 mesiacov rozjebe API ktore pouzivaju.

Mne ako userovi moze byt fuk ci je na vine Intel alebo Microsoft, podstatne je, ze kazdym upgrade, ked si nedam pozor, mozem prist o siet a musim riesit problem, ktory vyrobil niekto iny. Mozem ja j*bat taky system.

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

no to som zvedavy az aky pokrok os okrem bezpecnosti ponukaju
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je jedno koľko vydajú verzií, u nás stále aktualizujeme verziu až pred koncom supportu a vždy je to jesenný updejt, teraz sme na 1809 a support končí 11. mája 2021. Dovtedy prejdeme na 1909. Aj tak je to super, že s minimálnymi problémami vieme zmigrovať cca 20 000 pc globálne za 1 kvartál
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

my sme teraz presli na 1909. 2004 je zatial u nas zakazana. A asi ju aj rovno preskocime. Do konca roka treba makat na projektoch, nie dookola updatovat masiny.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Kiez by Mandriva, bol aj prakticky OS na vsetko co je aktualne naozaj kompatibilne. T.j. MS Office, Direct 2d/3D Hry, Photoshop, a mal ovladacie prvky cez mys a klavesnicu identicke. Kiez by poznal aj DOS prikazy, kiez by bol tak noob priatelsky a nemal tak prehnanu Admin ochranu heslom pre vsetko, kiez by to nebol taky mix pomenovani textovych editorov a terminalov zacinajuci vyrazmi K, G, a ktovie este ako. Nech sa na to pozriem a skusam to realne akokolvek. Ci uz MAC OS, alebo ako sa to vola, Linux, Amiga OS, su skratka.. doslova a dopismena, nepriatelske systemy voci MS Windows, a vzdy je to forma ulavy, vratit sa nan. Taka je pravda. Linux nie je uzivatelsky privetivy, prehladny a zrozumitelny.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Sudruhu, to mas pomylene. Linux nie je klon Windows zadarmo.

Bud sa nieco naucis a trocha zmenis svoje navyky, alebo plat. Za chyby sa predsa plati.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ak uz poznas tolko sw, urcite poznas aj distribucie s roznym pristupom k bezpecnosti, alebo nepoznas?inak tie pocity som mal podobne, az nakoniec zistis ze tvoja zavislost na win je asi cisto psychosocialna ... skus si nainstalovat cygwin vo win, to je zrozumitelnejsia cesta preco prejst na linux, proste zmenis svoj styl prace az zistis ze linux je x-krat prehladnejsi a zrozumitelny a prestanes argumentovat ze si to nainstalujes lebo to tam funguje a zacnes sa pytat ako co pracuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne by nevadilo keby boli aj dve alebo tri aktualizácie ročne ale nech sú funkčné a nech sa nainštalujú do 5 minút.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nechcel by som mat tie problemy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo kebi sa dali widle samotné odďeliť od nainštalovaného softu..
Jednoducho že na druhom disku bi bol nainštalovańi a aj súbor s potrebním obsahom pre registere...


Jáaj.. dllHell nahraďil assembliHell ..
Odpovedať Hodnotiť:
 

"IT administrátori chcú najviac jednu novú verziu Windows 10 za rok"

Tak nech si ju kódia sami a budú radi aj za jednu novú verziu Windows 10 za rok...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

alebo nech si programátori windowsu vyrobia len pre seba do interiéru windows 11 ktorý bude mať 100 verzií týždenne, aby boli spokojní
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár